Miljöträning.

I morse skulle mamma in till södertäljesjukhus för att ta blodprover, och vad passade bättre än att miljöträna Ina under tiden.

Miljöombyten är en sak som Ina behöver. Det blir som en vana att antingen träna på klubben eller att träna i Enhörna. Men nu ska den vanan brytas!

Ina skötte sig iallafall exemplariskt idag!

Vi gick över klaffbron, ner genom stan och stannade på politekertorget. Där tränade vi lite positon, fjärrdirigering, stadga och läggande/sittande under gång. Några personer stannade till, log och stod och tittade en stund vilket var jätte kul!
Vi fortsatte bort mot maren, kollade på änderna och kampade och busade en stund.
Fortsatte igenom stan igen, upp mot rosenborgskolan, förbi IP och ner till sjukhusparkeringen. Blev en promenad på lite mer än en timme i solen, inget att klaga på, super skönt!
 
Det absolut bästa och roligaste är ändå att Ina har blivit så mycket socialare med nya människor..
Visst, hon kanske inte kastar sig på dem men hon tar kontakt och är intresserad vilket jag tycker är ett stort framsteg.
Hon är dessutom mycket lugnare i nya miljöer, kopplar av på ett helt annat sätt. Saker och ting går framåt ;)

Har funderat lite angående kommande tävlingar till våren.. Jag är sugen på att starta 2:an , samtidigt som jag på sätt och vis skulle vilja köra 1:an en gång till fast avstå platsliggningen..?! 
Hmm... får se hur jag gör men tävla ska vi!
Brukset vore också roligt att ta tag i . Hon spårade jätte bra i höstas, bättre och bättre för varje gång, så det borde inte vara några problem.. men jag får ta en sak i taget!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag skriver ju lite mer flitigt än dig ser jag ;D pussss!

2010-04-09 @ 08:44:07
URL: http://krazie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0