LK1!!

Eftersom att min dator har varit sönder så har  jag då heller inte kunnat uppdatera om allt som hänt..
Kan ju börja med att resumera om LK1 tävlingen som vi deltog på förra söndagen.. (23/11)

När jag anmälde Ina till tävlingen så var min första tanke att tävlingen skulle bli en  "träningstävling" för Ina och mig. Visste kände jag att det kanske fanns en chans till ett 1:a pris, men samtidigt så kände jag att det fick gå som det gjorde..
Efter tävlingen skulle jag dessutom ha lite mer hum om vart vi låg rent tävlingsmässigt, vad som behövde tränas mer på och vilka moment som kanske inte behövde lika mycket träningsfokus..

SJÄLVKLART var det snöstorm den här dagen .
Ina hade sitt vintertäcke på sig och vi gjorde vårat bästa för att värma upp innan det blev våran tur...

Så här såg hennes poäng för dagen ut:

1. Platsliggande:  7

2. Tandvisning/ tillgänglighet:  8

3. Linförighet:  8    

4. Läggande:  10

5. Inkallande:  9

6. Ställande:  7,5

7. Apportering:  5

8. Hopp över hinder:  9

9. Helhetsintryck:  8,5

Ina tog därmed  sitt första 1:a pris!! Med 162 poäng!

Jag är jätte stolt över henne med tanke på att vi bara har tränat i 2½ vecka sedan hon friskförklarades från sin andra TPLO operation! Dessutom var hon jätte duktig under platsliggningen då hon faktiskt frös så mycket att hon låg och skakade, men ändå låg hon kvar!
Istället för att komma springande till matte så vek hon in frambenen under sig och la ner huvudet på marken. hehe gullunge!
Tandvisningen var jag också kanonnöjd med!
Med tanke på hur dåligt det har gått förut och hur bra det går nu så finns det inte mycket att klaga på.
Hon har bara en liten väg kvar att gå, men det ska vi jobba vidare med! =)

Med andra ord så är jag SUPER nöjd!!

Vill också passa på att tacka mina träningsvänner( Jeanette, Liselott och Arja ) som stöttar och kommer med träningstips när man behöver det! Ni är guld värda!!

I tisdags så hade jag föresten ljusparty(PartyLite) hemma hos mig!
Jag är numera försälningskonsult för PartyLite så detta var min startvisning!
Det är inget helttidsjobb utan snarare ett extra jobb för mig.
Eftersom att jag älskar ljus och spaprodukter så kände jag att det kunde vara roligt att prova på.
Ska bli spännande iallafall!
Någon som känner sig manad för en visning eller kanske bara intresserad av att vetamer om hur det går till eller vad man kan få ut av det.. Ring mig isf! =)

Nu ska jag och Johan krypa ner i soffan och titta på en film..
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja ni är ju SÅÅÅÅ duktiga!!!!

2008-12-01 @ 14:43:47
Postat av: Liselott



GRATTIS till 1:a priset!!! :)



Äntligen får man gratulera på din bloggsida så att alla kan se!



//Liselott

2008-12-01 @ 17:58:27
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva
Postat av: Kina

Ett stooort grattis från oss !!

Kanonkul!Hoppas vi ses snart

Kramar från Kina BirrBorr o CurreDutt

2008-12-04 @ 07:10:46
Postat av: Ingela G

GRATTIS!! Riktigt kul att det gick bra. Håller tummar och tår för er i fortsättningen också, det vet du:)

Kram från Ingela och Vrenzka

2008-12-05 @ 09:20:00
Postat av: Madde

Halloj!



29 Mars så är det dax för MH för Inafina :-)))Ska bli skoj att se henne på banan med sina halvsyskon!

Hoppas att ni är friska till helgen och kan hänga på och köra lite sök då!

Kramiz Madde

2008-12-07 @ 20:34:53
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Fanny

GRATTIS!!!

Viste vell att ni skulle fixa det lätt som en plätt!!!

2008-12-08 @ 17:30:41
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Maja & Super-Selma

Hej! Grattis igen till fina framgången!



Jag svängde förbi bara för att fråga vart du ska tävla innan jul och i januari? Madde sa att du skulle tävla i ridhus... Jag har inte hittat några ridhustävlingar via SBK, så vart har du hittat dem?



Kram

2008-12-11 @ 17:11:40
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Karin

Hej hej!! Allt e bra med oss. Trötta på mörkret och vill ha SOOOOL!!! Men annars kan vi inte klaga! hur e det själv med allt? Ja, Carinas slyngelkurs va ett tag sen=) Nu måste jag rusa till jobbet. Kram Karin

2008-12-16 @ 08:51:08
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Liselott

Jag tycker nog att det börjar bli dags för en uppdatering!!!!



God fortsättning, glöggkväll!! måste vi ju ha, du, jag & Key SNART..



//Liselott

2008-12-26 @ 20:14:34
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0