Första träningstillfället! :)

Idag bestämde jag mig för att börja träna med Ina lite igen, försiktigt såklart men små saker bara...
Vi började med att gå en promenad i blåsvädret ner till våran lilla "träningsplan" som är en liten fotbolls/gräsplan här i området.
Ina blev under promenaden tillräckligt uppvärmd och när vi tillslut kom ner till planen så inledde vi träningstillfället med lite kamplek! Super kul tyckte Ina!
Hon var jätte taggad och överlycklig över att få träna!
Vi körde små korta linförighetspass varvat med positionsövningar.
Vi hade världens störning eftersom att det blåste ute och därmed flög en massa stora löv omkring oss i luften..
"Det där lövet vill jag ha .... och det där... och det där" tycktes Ina tänka  haha..
Tillslut insåg Ina att belöningen från mig var roligare och koncentrationen på mig blev bättre..
Jag tog tillfället i akt och gjorde en platsliggning, eftersom att jag märkte att störningen av dem flygande löven var väldigt stor.
Jag trodde faktiskt att hon skulle försöka resa sig upp, jaga ett löv eller helt enkelt bara protestera och springa till mig eftersom att vädret inte var det behagligaste att ligga i..
Men inte det inte, hon låg kvar!! :)
När platsliggningen var slut lekte vi en stund igen och sedan gick vi hem.
Hon var helt slut lilla skruttan,hjärnan hade gått på högvarv och hon somnade helt utsträckt i soffan när vi kom hem..
Resten av veckan  kommer att bestå utav promenader och en och annan springrunda, hon ska även få börja gå med sina viktmanchetter igen ungefär var 2:an eller var 3:e dag för att  verkligen strecka ut och dra ihop bakbenet. 
Vi kanske också går ner och tränar nån dag, får se vad som händer.. Skönt att hon är frisk nu iallafall!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nu har jag försökt kommentera i din bogg typ 10ggr men det blir kaos varje gång. Kul att det e bra med er och att Ina e på benen igen! Ha det bäst!

2008-10-26 @ 19:39:12
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hello!

Dax att uppdater, syrran e nyfniken på vad som händer i Inas liv! (inte alls av egoistiska skäl typ lek??) Hoppas allt går framåt och vi kan ses snart!!! Kram på er!

2008-11-08 @ 09:50:28
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0